پیشتاز پمپ

کلمات کلیدی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم روغنی

ولتاژ حالت دائم

انتشارهای هارمونیک میانی و فرکانس بالاتر

هارمونیک های کوتاه مدت

تنظیم سازگاری و سطوح برنامه ریزی هارمونیک ها

مشخص کردن شبکه برق

تست ایمنی افت یا افزایش ولتاژ

مشخصات وسیله اندازه گیری انتشارهای هارمونیک

انجام شبیه سازی هایی برای مشاهده

تنها قانون جهت پیروی برای هارمونیک ها

مدیریت کیفیت توان در نیوزیلند

coronavirus چگونه بر اقتصاد جهانی تأثیر خواهد گذاشت؟

هرچه که به نظر می رسد ناراحت کننده باشد

آیا انرژی تجدید پذیر نیازهای آینده را برآورده می کند؟

مزایا و معایب انرژی خورشیدی این منبع انرژی تجدید پذیر

آیا می توانید برنده بعدی جایزه مک ربات شوید؟

تجهیز مهندسان برای دنیای حرفه ای

تجربه دستی مهندسی رباتیک

برنامه درسی رباتیک برای دانشجویان

مزارع بادی در حال تبدیل

چرا انرژی تجدید پذیر را انتخاب می کنید؟

راه حلهای انرژی تجدید پذیر برای تغییرات آب و هوا

هزینه انرژی تجدید پذیر برای تغییرات آب و هوا

برنامه‌ریزی سمی و نظام مدیریت

خطرات بالقوه‌ی برنامه‌ ریزی رسمی

گزینش الگوی استراتژی‌پردازی

الگوی انطباقی استراتژی سازی

استراتژی‌های عام

  • ۰
  • ۰

تعیین هزینه ساخت

تعیین هزینه ساخت محصولاتی را که می‌خرد بخشی از کالای وی را تشکیل می‌دهند و در تعیین هزینه ساخت این کالا نقش اساسی دارند.
•    سود کمی بدست می‌آورد که این امر انگیزه‌ی خوبی است برای کاهش هزینه‌های ناشی از خرید مواد
•    محصول کارخانه عرضه‌کننده برای کیفیت کالاها یا خدمات خریدار چندان حائز اهمیت نباشد.
•    محصول عرضه‌کننده برای پول خریدار با صرفه‌جویی همراه نیست
•    خریداران تهدید قابل توجهی را مبنی بر عدم ترکیب کالای عرضه‌کننده با محصول خود برای آنان به وجود می‌آورند
اقدام استراتژیک: برای یک موسسه، گزینش عرضه‌کنندگان برای خرید کالا از آن‌ها و گزینش گروه‌های خریدار برای فروش کالا به آنها را باید به منزله‌ی یک تصمیم استراتژیک تلقی کرد. موسسه می‌تواند موقعیت استراتژیک خود را با یافتن عرضه‌کنندگان و خریدارانی بهبود بخشد که حداقل توانایی را برای ایجاد تاثیر متقابل دارند.
پ: محصولات جایگزین: محصولات یا خدمات جایگزین از طریق ایجاد سقف برای قیمت‌ها، نیروی بالقوه‌ی صنعت مربوط به خود را محدود می‌کنند. اگر یک صنعت نتواند کیفیت محصول را فزونی بخشد یا آن را به نحوی متمایز سازد، از نقطه‌نظر سود‌آوری و احتمالاً از جهت رشد آسیب می‌بیند.
ت: در پی موقعیت: رقابت در میان حریفان موجود شکل مرسوم موقعیت‌جویی را به خود می‌گیرد با بهره‌گیری از تدبیرهایی چون رقابت در قیمت عرضه محصول جدید و مبارزات شدید تبلیغاتی
تدوین استراتژی: هنگامی که استراتژیست صنفی نیروهای تاثیرگذار بر رقابت (در صنعت مربوط به خود) و نیز علل اصلی آنها را شناسایی کرد می‌تواند نقاط ضعف و قوت موسسه‌اش را معین کند. نقاط ضعف و قوت اساسی از دیدگاه استراتژیک عبارت است از موضوع موسسه در برابر علل اساسی هر نیروی رقابتی 
1.    تعیین موضع برای موسسه: آگاهی بر قابلیت‌های موسسه و نیروهای رقابت‌انگیز جنبه‌هایی را که موسسه باید در آنها به رقابت بپردازد و جنبه‌هایی را که باید از آنها دوری جوید مشخص می‌کند.
2.    اثرگذاری بر تعادل نیروها: هنگامی که شرکت با نیروهایی سروکار دارد که رقابت را در درون صنعت ذیربط همراه دارند می‌توان آنگونه استراتژی را در پیش گیرد که حالت تدافعی دارد این موضع‌گیری چیزی است فراتر از برخورد با خود نیروها که هدف آنها تغییر علل آنها است
3.    بهره‌گیری از تحولات

http://louisiiji95061.theideasblog.com/173108/پمپ-وکیوم-آبی-خوب

  • ۹۹/۰۱/۱۲
  • پیشتاز پمپ

تعیین هزینه ساخت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی