پیشتاز پمپ

کلمات کلیدی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم روغنی

ولتاژ حالت دائم

انتشارهای هارمونیک میانی و فرکانس بالاتر

هارمونیک های کوتاه مدت

تنظیم سازگاری و سطوح برنامه ریزی هارمونیک ها

مشخص کردن شبکه برق

تست ایمنی افت یا افزایش ولتاژ

مشخصات وسیله اندازه گیری انتشارهای هارمونیک

انجام شبیه سازی هایی برای مشاهده

تنها قانون جهت پیروی برای هارمونیک ها

مدیریت کیفیت توان در نیوزیلند

coronavirus چگونه بر اقتصاد جهانی تأثیر خواهد گذاشت؟

هرچه که به نظر می رسد ناراحت کننده باشد

آیا انرژی تجدید پذیر نیازهای آینده را برآورده می کند؟

مزایا و معایب انرژی خورشیدی این منبع انرژی تجدید پذیر

آیا می توانید برنده بعدی جایزه مک ربات شوید؟

تجهیز مهندسان برای دنیای حرفه ای

تجربه دستی مهندسی رباتیک

برنامه درسی رباتیک برای دانشجویان

مزارع بادی در حال تبدیل

چرا انرژی تجدید پذیر را انتخاب می کنید؟

راه حلهای انرژی تجدید پذیر برای تغییرات آب و هوا

هزینه انرژی تجدید پذیر برای تغییرات آب و هوا

برنامه‌ریزی سمی و نظام مدیریت

خطرات بالقوه‌ی برنامه‌ ریزی رسمی

گزینش الگوی استراتژی‌پردازی

الگوی انطباقی استراتژی سازی

استراتژی‌های عام

  • ۰
  • ۰

منطق استراتژی تمایز محصول ایجاب می‌کند که موسسه ویژگی‌هایی را برگزیند که بتواند بر پایه‌ی انها خود را جلوه‌گر کند و آنها جدا با ویژگی‌های رقبا متمایز باشند.
تمرکز(محدود‌نگری):  سومین استراتژی عام تمرکز بر محصول است ایت استراتژی کاملاً با دو استراتژی دیگر فرق دارد زیرا بر گزینش دامنه رقابت محدود در درون یک رشته صنعتی مبتنی است. موسسه محدودنگر عضو یا گروهی از اعضای صنعت مربوط به خود را برمی‌گزیند(پاره‌بازار) و استراتژی خود را برای خدمت به آنها و حذف دیگران به کار می‌برد. محدود گرایی یعنی استفاده از فرصت‌های ناشی از عملکردهای پایین‌تر یا بالاتر از حد مطلوب رقبای بزرگ.
اگر موسسه بتواند در پاره‌بازار خود به رهبری هزینه یا تمایز محصول دست یابد و این پاره‌بازار جذابیت لازم را داشته باشد در صنعت خود عملکردی فراتر از میانگین دارد.
میانه‌روی: موسسه‌ای که هرسه استراتژی عام را بکار می‌برد اما نمی‌تواند به هیچ کدام دست یابد ((میان زمین و آسمان)) معلق است، چنین موسسه‌ای برتری رقابتی ندارد.
مفهوم استراتژی‌های عام بر این فرض استوار است که راه‌هایی چند برای دستیابی به برتری رقابتی وجود دارد که البته بستگی به ساختار هر صنعت دارد اگر تمامی موسسه‌های یک صنعت از اصول استراتژی‌ رقابتی پیروی می‌کردند هر یک می‌توانست مبانی مختلفی را برای برتری رقابتی برگزیند.
فصل هشتم: ندارک برتری رقابتی: نوشته‌ی:زاویر ژیلبرت و پل استربل
تشخیص نوع استراتژی که به برتری‌های رقابتی منجر می‌شود طی سه گام بنیادی صورت می‌گیرد:
1.    تعریف رشته‌ی صنعتی مورد نظر
2.    تشخیص حرکت‌های رقابتی ممکن
3.    گزینش‌یکی از استراتژی‌های عام.
تعیین مرزهای یک رشته صنعتی: برای تعیین این که چه مواردی اجزای یک صنعت را تشکیل می‌دهند باید تمامی فعالیت‌های لازم برای ارائه محصولات یا خدماتی که انتظارات یک بازار را پاسخ می‌گوید درنظر بگیریم اما بازرگانی چیزی است فراتر از یک محصول برآیند یا بازار
شناخت اصول و قواعد: هریک از فعالیت‌های نظام بازرگانی بر ارزشی که (از نظر اقتصادی) از محصولات و خدمات انتظار می‌رود ارزش برای مشتری تداوم منافعی است که از محصولات یا خدمات به وی می‌رسد.((قیمت)) آن چیزی است که مشتری به خاطر این تداوم منافع حاضر به پرداخت آن است.
رمز کار عبارت است از ایجاد عدم تعادل میان ارزش مورد نظر که ارائه می‌شود و قیمتی که بر آن گذاشته می‌شود.
http://brooksnfwm82582.idblogz.com/240214/پمپ-وکیوم-آبی-خوب

  • ۹۹/۰۱/۱۲
  • پیشتاز پمپ

منطق استراتژی تمایز محصول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی