پیشتاز پمپ

کلمات کلیدی

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم روغنی

ولتاژ حالت دائم

انتشارهای هارمونیک میانی و فرکانس بالاتر

هارمونیک های کوتاه مدت

تنظیم سازگاری و سطوح برنامه ریزی هارمونیک ها

مشخص کردن شبکه برق

تست ایمنی افت یا افزایش ولتاژ

مشخصات وسیله اندازه گیری انتشارهای هارمونیک

انجام شبیه سازی هایی برای مشاهده

تنها قانون جهت پیروی برای هارمونیک ها

مدیریت کیفیت توان در نیوزیلند

coronavirus چگونه بر اقتصاد جهانی تأثیر خواهد گذاشت؟

هرچه که به نظر می رسد ناراحت کننده باشد

آیا انرژی تجدید پذیر نیازهای آینده را برآورده می کند؟

مزایا و معایب انرژی خورشیدی این منبع انرژی تجدید پذیر

آیا می توانید برنده بعدی جایزه مک ربات شوید؟

تجهیز مهندسان برای دنیای حرفه ای

تجربه دستی مهندسی رباتیک

برنامه درسی رباتیک برای دانشجویان

مزارع بادی در حال تبدیل

چرا انرژی تجدید پذیر را انتخاب می کنید؟

راه حلهای انرژی تجدید پذیر برای تغییرات آب و هوا

هزینه انرژی تجدید پذیر برای تغییرات آب و هوا

برنامه‌ریزی سمی و نظام مدیریت

خطرات بالقوه‌ی برنامه‌ ریزی رسمی

گزینش الگوی استراتژی‌پردازی

الگوی انطباقی استراتژی سازی

استراتژی‌های عام

  • ۰
  • ۰

ولتاژ حالت دائم

ولتاژ حالت دائم
بجز نوسانات زودگذر، اندازه ولتاژ تأمین شده برای یک تأسیسات باید در % 6± ولتاژ نامی (V 230 برای LV فاز به خنثی) حفظ شود. بنابراین، حداکثر محدوده، 2/216 تا V 8/243 است. انتظار می رود ایمنی وسیله % 10± باشد که حاشیه ای بین سطح اختلال و سطح ایمنی را می دهد. ارزیابی از صدک 99 ام و صدک اول قرائت های rms 10 دقیقه ای در یک بازه یک هفته ای تشکیل شده است. 
ب- نامتعادلی ولتاژ
یک سطح سازگاری % 2 اتخاذ شده و از سطوح برنامه ریزی شاخص در IEC 61000-3-13 استفاده شده است.

ج- نوسانات ولتاژ و فلیکر بازگشت از طریق
سطوح سازگاری Pst و Plt برای سیستم های قدرت LV، 0/1 و 8/0 در نظر گرفته شده اند (مانند IEC61000-2-2). سطوح برنامه ریزی شاخص AS/NZS61000.3.7 که در جدول 4 نشان داده شده نیز اتخاذ شده اند. عنوان شده که این راهکار برای فن آوری های جدیدتر مناسب است و فلیکر مبتنی بر اندازه گیری های مستقیم نور توسعه یافته است، اما هنوز در مرحله ای که برای گنجاندن در استانداردها یا مقررات آماده باشد، نیست. 
مشکلات فلیکر بر اثر هارمونیک های میانی ایجاد می شوند. مبدل های الکترونیک قدرت مانند مدولاتوری عمل می کنند که فرکانس های بین سمت ac و dc را تزویج می کند. برای مثال، سیگنال ریپل Hz 175 می تواند منجر به یک مؤلفه Hz 25 در نور لامپ های فلوئورسنت شود. شدت این تزویج وابسته به طراحی است و انتخاب مدل های مختلف بالاست غالبا مشکل را برطرف می کند. با این وجود، فلیکر ناشی از منابعی مانند کوره های قوسی در لامپ های التهابی غالبا می تواند با جایگزینی آنها با CFL ها حل شود. مشخصات نوسانات ولتاژ و فن آوری روشنایی (و در نتیجه، انتقال از نوسانات ولتاژ به نوسانات نور)، سطح فلیکر نور تجربه شده را تعیین می کنند. به همین علت، یک فلیکر سنج مبتنی بر نور توسعه یافته است. 
د- افت/ افزایش ولتاژ
منحنی ITIC، یک منحنی تلرانس ولتاژ است که ناحیه تحمل وسیله را نشان می دهد. این منحنی، افت های ولتاژ و برآمدگی های ولتاژ را پوشش می دهد. بنابراین، حد پایین تر منحنی ITIC، معیاری از افت/ افزایش ولتاژی است که وسیله می تواند تحمل کند. گرچه این منحنی برای تجهیزات تجاری کامپیوتری و الکترونیکی (قبل از آن منحنی CBEMA بود) طراحی شده است، ایمنی دیگر تجهیزات نیز غالبا با منحنی ITIC تست می شود. این مسأله به علت نبود حدود پذیرفته شده بین المللی برای ایمنی دیگر دسته های تجهیزات نسبت به افت های ولتاژ است (یک استثنا، SEMI 47 است). 
بسیاری از منابع افت ولتاژ، رخدادهای برنامه ریزی نشده ای هستند که یک تخصیص انتشار در آنها، نامناسب می باشد. با این وجود، برای رخدادهایی که یک تخصیص انتشار مناسب می باشد (مثلا راه اندازی موتور)، مطابق با رویه حاشیه % 10 بین حد سازگاری و سطح برنامه ریزی، انحراف از ولتاژ نامی در 9/0 ضرب می شود تا یک سطح برنامه ریزی را به صورت انحرافی از ولتاژ نامی بدهد. سپس این مقدار به یک حد ولتاژ حفظ شده تبدیل می شود (جدول 5 را ببینید). به هر دوی زمان افت/ افزایش و تراکم فاز، پرداخته شده است. کار بر روی مشخصات، انتشار و حدود افت/ افزایش ولتاژ کار گروه مشترک CIGRE/CIRED/UIE C4.110، IEC، Eskom و دیگران دارای اهمیت ویژه ایست

  • ۹۹/۰۱/۱۵
  • پیشتاز پمپ

ولتاژ حالت دائم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی